Je mylné se domnívat, že čím více různých klíčových slov bude použito v textu, tím lepší budou výsledky. Stejně tak i neustále se opakující stejná slova za sebou nejsou adekvátním řešením.
Rozhodně v obsahu zaměřeném na SEO texty by se to nemělo objevovat. Nejedná se o psaní básně. Jestliže do textu naskládáte klíčová slova ve vyšším poměru vůči ostatnímu obsahu, nebude pro čtenáře čitelný a ze strany vyhledávače nebudete oceněni.
Kvalitní text musí obsahovat klíčová slova, ale vše musí být v rozumné míře. Stejně tak nelze použít ledajaká slova, která nejsou na základě klíčové analýzy. Je nutné, aby uvedená slova měla dostatečnou hledanost.
Při tvoření obsahu webu je zapotřebí při psaní přemýšlet. Stejně tak je vhodné si pohrát se slovy a vymyslet, použít adekvátnější a čtivější varianty. Myslete na to, že píšete k lidem. Nepíšete a netvoříte obsah webové stránky pro roboty.
Prioritou je tvorba textu
Je lepší alternativou, pokud se zaměříte na zajímavý a čtivý text, kde se požadovaná klíčová slova v dostatečné míře obvykle objeví sama od sebe. Zkrátka vsadit na přirozenost. Podstatný vliv na čtivost a celkovou úspěšnost má i samotná struktura obsahu. Například pro takový internetový obchod je zásadní, že text i obsah musí suplovat živého prodavače z kamenné prodejny.
Není zkrátka psaní jako psaní. Je nutno neopomenout, že při psaní je zapotřebí dodržet několik podstatných zásad a ještě udržet text čtivý a zajímavý. V tomto směru je rozhodně efektivní nechat si napsat SEO texty od kompetentní osoby. Ať už se jedná o tvorbu obsahu pro soukromé či firemní weby, je ideální se obrátit na službu, poskytující SEO texty přímo na míru a dle vašeho požadavku.
V rámci profesionální služby lze využít nabídky psaní textů pro webové stránky neboli tedy web copywriting, dále psaní textů pro internetové stránky s orientací na SEO neboli právě seo copywriting a taktéž psaní různých reklamních sdělení, tj. PR články.